Kayıtlar

Ekim, 2009 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Ücretsiz Ugg Boots

Resim
Bir çift ugg bot kazanmak için buradan,
Şansınızı deneyin, belki size çıkar,
Ben çok istiyorum bugünkü Ankara soğuğunda süper olurdu, ayaklarım donuyo şu an:(

Makyaj günlügünden hediye yağmuru

Resim
Makyaj günlügü 200.izliyicisi şerefine hediye dağıtıyor. 50 TL değerindeki Flormar ürünlerine sahip olmak istiyorsanız yapmanız gerekenler çok basit.





Öncelikle blogunun izleyicisi olmakBlogunuzda yarışmadan bahsedip linki yorum olarak yollamakBlogunuz yoksa, Makyaj günlüğü hakkında görüşlerinizi yazmanız yeterli

Herkese iyi şanslar, katılmak için tıklayın...

MİMMM

Nefis yemekleriyle sağlıklı yaşam diyetimi bozdurmaya niyetli olan arkadaşımevcilikbeni mimlemiş:)) Yeni bir blogger olarak bu mime kayıtsız kalamazdım, hemen cevaplıyorum.

1. En sevdiğiniz 3 çiçek ismi?
Papatya, leylak ve tabikiii gülll:) ama eşimden gelirse

2. Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?
Hayırlısıyla bir bebek sahibi olmak, mutlu olacağım işi yapmak ve sessiz, huzurlu bir sahil kasabasında yaşamak (hep Ankara'da yaşamak sıktı, deniz istiyorum)

3. En sevmediğiniz 3 huyunuz?
Aceleci, sabırsız, detaycı, alıngan ve tembel:) olmam (5 oldu)

4. Çevrenizde görmeye dayanamadığınız ve sevmediğiniz 3 hareket?
İşyerinde yükselmek için sürekli yaltaklananlar
Birbirinin kuyusunu kazanlar
Özel hayata sürekli burun sokanlar

5. Dünyam karardı, bir daha asla doğrulamam diye düşündüğünüz bir olay?
Çok şükür öyle bir olay olmadı ama olan bir çok üzücü olaya dayandım ve soğuk kanlılığımı korumaya çalıştım, dünyamı karartmadım, herşey biz insanlar için, insan zamanla tüm acılara dayanmasını öğreniyo…

Carte D'or dondurma

Resim
Bu gördüğünüz bir kutu dondurmayı dün gece itibariyle tek başıma bir seferde yemiş bulunuyorum. Bir kaşık, iki kaşık derken bir baktım kutunun dibini bulmuşum. Cevizli kaymaklı ve antep fıstıklı süperrrrrdiii... hatta üçünden biraz alarak kaşığa bir seferde yiyince daha süper oluyoo:D Bu kadar dondurmadan sonra umarım kilo almam, zaten vermem gereken 2 kg cuk var, yakında pilatese de tekrar başlayıp, ebru şallı gibi sıkılaşıp vereceğim kilocuklarımı...

Alamut Kalesi ve Semerkant

Resim
Alamut Kalesi, daha önce sadece adını bildiğim Hasan Sabbah ile ilgili birçok detay öğrendiğim kitap oldu. Hasan Sabbah (kitapta Seyduna diye bahsediliyor) kurduğu Haşşasinler örgütünü kullanarak dünyaya hükmetmeye kalkmış, kendini peygamber olarak tanıtarak bir çok taraftar kazanmış, fedailerine cenneti vaadetmiş biri. Alamut kalesinde kendi askerlerini yetiştiriyor eğitiyor ve cennetin anahtarının kendisinde olduğunu iddia edip yetiştirdiği fedaileri korkunç cinayetler işlemek üzere görevlendiriyor. Alamut kalesinde yapay bir cennet oluşturuyor ve fedailerine uyuşturucu vererek oraya gönderiyor, fedailer de gerçekten kendilerini cennette sanıp seydunaya daha da inanıyorlar ve her istediğini gözleri kapalı yerine getiriyorlar. Ölsek bile nasıl olsa cennete gideceğiz diye kendilerini öldürmekten bile çekinmiyorlar.
Tarihi olayların roman havasında anlatıldığı kitapları zevkle okuyorum. Şimdi Alamamut Kalesini çok merak ediyorum, sarp kayaların üzerinde, uçurumların tepesinde kimsenin k…

2.Nivea Çıkarması

Resim
Hafta sonu Migrosta gezerken nivea standına bi bakayım dedim ve sadece bakmakla kalmadım bişeylerde aldım:))

İlki Nivea Beaute expert eyeliner, aslında eyeliner sürmeyi hiç beceremem ama makyaj günlüğünün eyeliner videoları sayesinde biraz öğreneceğimi düşünüyorum. Eve gidince hemen deneme yaptım, berbattı... güzel olsaydı fotoğraflayıp ekleyecektim. Fiyatı 26.95 TL

İkincisi Nivea Visage T Bölgesi Temizleyici Bantlar, bunlara gerçekten ihtiyacım vardı. Son zamanlarda cildimi biraz ihmal ettiğimden siyah noktalar çoğalmıştı. Pakette hem burun üzeri için hemde çene ve alın bölgesi için parçalar var. Islatıp yapıştırıyorsunuz, 10-15 dk. sonra siyah noktalarla beraber çıkıyoo:)) hemen denedim tabi güzel oldu, inşallah uzun süre siyah noktasız olurum. Fiyatı 12.50 TL

Üçüncüsü Nivea Visage Nemlendiricili Günlük Bakım Kremi, adı üstünde gündüz nemlendiricisi olarak kullanabileceğim bir ürün, iki gündür kullanıyorum ve cildimi gayet iyi bir şekilde yağlandırmadan nemlendiyor. Ayrıca bu üründe ka…

Charles&Keith Ayakkabılarım

Resim
Laçin bu yazısında Charles&Keith 'de indirim olduğunu yazmıştı. Kardeşimle Panora'da dolaşırken tesadüfen gördüm, içerde kimseler yoktu, bomboştu. Acaba indirimler falan bitmişmidir diye girdik ama bitmemişti, hala indirimli ayakkabılar vardı. Laçin'in aldığı ayakkabıya baktım bana göre çok yüksekti ve sadece 39 numarası kalmıştı. Benim minnacık ayaklarıma göre aradık tabikii:)) veeeee aşağıdaki güzeller dikkatimi çekti.

36 numara ve tek kalmıştı. Kardeşim aynısından bulmaları için çok ısrar etti ama kalmamıştı, kendisi 39 giyerde:)) numarası da yoktu tabi. Başka bir model bakalım falan diyorlar ama kardeşim diretti illa aynısından olacak diye, küçükken de böyle kıskançtı :P
Neyse gündüz aldık, akşam hemen giyip gezmeye çıktık, o kadar rahatlarki topuk boyu çok makul ve dolgu olduğundan çok rahat ettim, bantları da hiç sıkmadı. Aaa bu arada fiyatını yazmayı unutmuşum. Bu güzeller 99.50 den düşmüşler 38 TL ye aldım.

Deichmann patiklerim

Resim
Ankara'nın soğuğu malum, bayramda çok üşümüştüm tabi özellikle ayaklarım ve ellerim. Deichmann'da yeni sezon ürünlerine bakarken aşağıdaki ev ayakkabılarını gördüm, eşim "tam sana göre, zaten bütün kış donuyorsun evde bunlarla rahat edersin" deyip beni gaza getirdi :)) tabii bende hemen aldım, fiyatı da çok uygun 9.95 Tl

Çok sıcak tutuyorlar, havalar serinleyince hemen ayağıma geçiriyorum.

Pembe Peluş hediyeler dağıtıyor:))

Resim
Pempe peluş 100.izleyicisi şerefine hediyeler dağıtıyor.
Hediyeler ne mi?
Tabiiki makyaj malzemeleri...

Katılmak çok kolay

1. Blogunun izleyicisi olmak
2. Blogunuzda yarışmayı duyurmak ve bu linki yorum kısmına eklemek

Yarışma süresi iki hafta, bence elinizi çabuk tutun. Pembe Peluşun blogu için tıklayınız