Kayıtlar

Ağustos, 2009 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

ebvata'dan hediyeler

Resim
ebvata blogunda altı tane güzelmi güzel şirin mi şipşirin yani tam bizlik kadınlara yönelik hediyeler dağıtıyor. Peki yapılması gerekenler nelermiş:

1. ebvata'nın izleyecisi olmak
2. blogu olanların bu postu yayınlaması

katılmak için 1 hafta var. haftaya pazartesi kazananları blogunda yayınlayacak.ilgilenenler tıklayabilir

Evlilik Yıldönümümüz

Resim
24 Ağustos 2003 hayatımın en mutlu günüydü, çünkü canım kadar sevdiğim, sevgili, sevimli, bitaneciğimle evlendik. Evet 6 yıl olmuş ama bana zaman o kadar çabuk geçtiki... Ne güzel zamanlar geçirdik sevgili kocamla, dün de öyle güzel geçti beni işten alıp güzel bir yere yemeğe götürdü ve ne zamandır istediğim parfümü aldı desem yalan olur:)) onun yerine yine kokusu güzel olan resimdeki parfümü almış canım kocam, teşekkürediyorum canım evlilik yıldönümümüz kutlu olsun


Sabah işe gelince Strawberryden parfümle ilgili küçük bir araştırma yaptım, işte orda yazanlar;
Boucheron Trouble EDP Sprey 100ml/3.4oz

Kadınlar için oryantal çiçeksi bir kokuSıcak, tatlı, şehvetli ve baştan çıkarıcırıBoyacı yeşil ot, limon ve yasemin içermektedir.Temel notaları ise sedir ve kehribar oluşturmaktadır.

ilk blog ödülüm

Resim
Sevgili http://lkhzn.blogspot.com/ ve mavi karanlık tarafından ödüllendirilmişim çok teşekkür ediyorum. Bu benim aldığım ilk ödül. Demek ki acemi bir blog sahibesi olarak bloguma birşeyler katmaya başladım anlamına geliyor. Tekrar teşekkür ediyorum

ödüllendirdiğim blogerlar:
1. http://evcilik-evcilik.blogspot.com/
2. http://modamakyajveben.blogspot.com/
3. http://melekler-diyari.blogspot.com/
4. http://deepseaa.blogspot.com/
5. http://birseyleryapmaklazim.blogspot.com/
6. http://amethyst-life.blogspot.com/
7. http://fndkfaresi.blogspot.com/


7 ilginç şeyim;


1. Bi yerde bi böcek görsem bütün gün etkisinden kurtulamam sürekli üzerimde geziyormuş hissi olur.

2. Evde mayışmış bir vaziyette otururken birden oynak bişey çaldığında kalkıp oynarım ve eşimide kaldırırım karşılıklı göbek atarız (kocam ilk başta çok garipsiyordu ama artık o da alıştı hemen kalkıyor:)))

3. Yaşlı birine bişey söylediğimde ilkinde …

bikini

Resim
Geçen hafta Metro Gros Markete gitmiştik, eşime dambıl almak için, arada takip ediyoruz metrodaki indirimleri, neyse spor malzemelerinin yanında mayolar bikiniler vs.vardı. Tabi ben dururmuyum hemen bikinlere doğru yavaş yavaş yanaşmaya başladım tabi eşime çaktırmadan. Zaten indirimde olduğunu biliyordum ama bu kadar ucuz olacağını tahmin etmiyordum. Şu yandaki bikiniyi hemen denedim, gayet güzel oldu. Etiketi 19.99 TL idi ama biz personel indiriminden faydalanarak 13.99 TL aldık. Böylece ucuz ve karlı bir alışveriş oldu. Zaten bu renk bikini hiç kullanmamıştım, bana da çeşit oldu, önümüzdeki yaz renk renk dolanırım sahillerde...

turuncumsu oje

Resim
sihirliellergeçen gün yazısında turuncu kırmızı ojesini göstermişti. Benimde bu renge benzer claire's den aldığım bir oje var numarası 103. turuncumsu parlak bir renk, bence ayak tırnaklarında daha güzel duruyor yada bana öyle geliyor:)) ayak tırnaklarım küçük olduğundan parlak renklerde daha çok belli oluyor. Bu arada sağ ayağımın başparmağı ayakkabıdan fena fırlamış:) kötü görüntü için sorryyy:P

Tchibo'dan romantik objeler

Resim
Tchibo'nun ürünlerini çok seviyorum helede o kahve kokusunu, fırsat bulduğum her zaman mutlaka uğrarım ya da net ten bakarım. web sayfasını gezerken çok şirin şeyler gördüm. Yukarıdaki tuzluklar çok güzel, romantik sofralar için süper olabilir. Fiyatı 22.95 TL. Haftaya evlilik yıldönümümüz, bu kalpli tuzluklar hoş olurdu diye düşünüyorum.

Bunlarda dekorift kuşlar fiyatı 12.95 TL. Çok şekerler değilmi, sitede neşeli sofraların habercisi diyor ama ben daha farklı kullanırdım heralde. Pencere önüne ya da duvar rafına koyardım.

maydonoz blog topluluğunda tanıtımım

Resim
10 Ağustosta Maydonoz Blog Topluluğunda bloğumun tanıtımı yapılmış. Çok sevindim, çok mutlu oldum. Çok çok çok teşekkür ediyorum. Umarım böylece blogum daha çok kişi tarafından okunabilir.

Maydonoz blog topluluğu sayfasını ziyaret etmek için tıklayınız


okuduklarım

Resim
Tatil uzun olunca tabi bir kaç tane kitap okumak farz oldu bana. Şezlongda yatarken en sevdiğim şeyi yapıp denizi seyredip kitabımı okudum.

Neler okuduğuma gelince ilki aşk romanı olduğunu düşündüğüm ve tatilde bir anda bitiverecekmiş gibi gelen Günahın Rengi. Ahmed Günbay Yıldız' ın son romanı olduğunu öğrendiğim (daha önce hiçbir kitabını okumamıştım) Günahın Rengi, küçük bir akdeniz kasabasında geçen bir anlık arzuya, ihtirasa ve intikam duygusuna acımasızca kurban edilen bir aşk hikayesi. Neyseki sonu mutlu bitiyor:)) (kitap Didim'de kaldığı için resmini çekemedim)


İkincisi Umut, Ayşe Kulin'in. Veda'nın devamı niteliğinde yazdığı ve Veda'dan sonra bir türlü okuyamadığım ama bulduğum ilk fırsatta edindiğim kitabı. Her zamanki uslubuyla akıcı ve bir anda bitiveren bir kitap. Beğendim mi? Evet çok ama sanki daha devamı olabilirmiş gibi geldi. Mesela Sabahat Aram'la ne zaman evlendi gibi...

Üçüncü kitap Uçurtma Avcısı, Khaled Hosseini (Halit Hüseyni). Hikaye Afgan…

tatilden döndüm:(

Resim