Charles&Keith Ayakkabılarım

Laçin bu yazısında Charles&Keith 'de indirim olduğunu yazmıştı. Kardeşimle Panora'da dolaşırken tesadüfen gördüm, içerde kimseler yoktu, bomboştu. Acaba indirimler falan bitmişmidir diye girdik ama bitmemişti, hala indirimli ayakkabılar vardı. Laçin'in aldığı ayakkabıya baktım bana göre çok yüksekti ve sadece 39 numarası kalmıştı. Benim minnacık ayaklarıma göre aradık tabikii:)) veeeee aşağıdaki güzeller dikkatimi çekti.

36 numara ve tek kalmıştı. Kardeşim aynısından bulmaları için çok ısrar etti ama kalmamıştı, kendisi 39 giyerde:)) numarası da yoktu tabi. Başka bir model bakalım falan diyorlar ama kardeşim diretti illa aynısından olacak diye, küçükken de böyle kıskançtı :P
Neyse gündüz aldık, akşam hemen giyip gezmeye çıktık, o kadar rahatlarki topuk boyu çok makul ve dolgu olduğundan çok rahat ettim, bantları da hiç sıkmadı. Aaa bu arada fiyatını yazmayı unutmuşum. Bu güzeller 99.50 den düşmüşler 38 TL ye aldım.

Yorumlar

Hem ucuz hem rahat hem güzel ee insan daha ne ister :)
Adsız dedi ki…
Çok güzel ayakkabıların :Dgüle güle giy :D
balböcükleri dedi ki…
yahu tam göremedik ayakkabıları tüylü halı filan.güle güle kullanman dileğiyle
ANTİGONE dedi ki…
Çok şıklar canım, güle güle giy...
Moda Gezegeni dedi ki…
Aaa süperler ne kadar ucuza almışsın cnm güle güle giy;)
zeynepin sesi dedi ki…
vala çok uygun almışsın canım..çok da güzeller..güle güle kullan..
sekerbulutu dedi ki…
teşekkürler, gerçekten çok rahat ve güzeller, daha iyisi sizin olsun:)
newlife dedi ki…
ayakkabılar çok güzelmiş gerçktenbir de kırmızıolunca daha güzel oluyor güle güle kullan:):)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR