MİMMM

Nefis yemekleriyle sağlıklı yaşam diyetimi bozdurmaya niyetli olan arkadaşım evcilik beni mimlemiş:)) Yeni bir blogger olarak bu mime kayıtsız kalamazdım, hemen cevaplıyorum.

1. En sevdiğiniz 3 çiçek ismi?
Papatya, leylak ve tabikiii gülll:) ama eşimden gelirse

2. Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?
Hayırlısıyla bir bebek sahibi olmak, mutlu olacağım işi yapmak ve sessiz, huzurlu bir sahil kasabasında yaşamak (hep Ankara'da yaşamak sıktı, deniz istiyorum)

3. En sevmediğiniz 3 huyunuz?
Aceleci, sabırsız, detaycı, alıngan ve tembel:) olmam (5 oldu)

4. Çevrenizde görmeye dayanamadığınız ve sevmediğiniz 3 hareket?

İşyerinde yükselmek için sürekli yaltaklananlar
Birbirinin kuyusunu kazanlar
Özel hayata sürekli burun sokanlar


5. Dünyam karardı, bir daha asla doğrulamam diye düşündüğünüz bir olay?
Çok şükür öyle bir olay olmadı ama olan bir çok üzücü olaya dayandım ve soğuk kanlılığımı korumaya çalıştım, dünyamı karartmadım, herşey biz insanlar için, insan zamanla tüm acılara dayanmasını öğreniyor. Önceleri çok acı çekiliyor ama zamanla herşey yoluna giriyor.

Ben de sinirlikelebek, güdük fare, newlife'ı mimliyorummmm






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR