Ahmet Ümit : KAVİM

Bu ara Ahmet Ümit kitaplarına sarmış durumdayım. En son okuduğum kitabı da KAVİM idi. Bu ramazan ayında hıristiyanlıkla ilgili bayağı bir bilgi sahibi oldum :)

Kitabı D&R'ın şu küçük cep kitaplarından. Öncelikle bu fikre bayıldım. At çantana istediğin yerde oku, çok kullanışlı gerçekten. Bir daha ki D&R ziyaretimde yine bu cep kitaplarından almayı düşünüyorum.

Kitaba gelecek olursak bilindiği üzere polisiye cinayet romanı. Konusu ve kurgusu çok güzeldi. Sonu sürpriz oldu bana, baştan tahmin edemedim (nadir de olsa katili kitabın başlarında tahmin edebiliyorum) katilimizi. Neyse konusunu anlatmayacağım okumak isteyenler için ama kesinlikle tavsiye ediyorum.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Ahmet Ümit'i çok severim.En çok aklımda kalanları ise Patasana ve Beyoğlu Rapsodisi'ydi..:)
sekerbulutu dedi ki…
bende seviyorum bu ara taktım zaten, bulduğumu okuyorum, Beyoğlu Rapsodisi yeni bitti onuda bir kaç güne kadar yazıcam

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR