İlk duvar sticker denemesi

Duvar stickerlarını uzun zamandır her yerde görüyorum ve beğeniyorum. Hatta bir ara walltogether sitesinden sipariş bile verecektim ama kısmet olmadı. Bende kendim yapmaya karar verdim. Tabi bu konudaki cesaretimi sergun'a borçluyum. Onun blogu beni sticker yapmaya itti. Kendisi blogunda süper ürünler yapıyor, saatten broşa, amerikan servisten magnete kadar, almak isteyenler pasajına bakabilir.

Gelelim benim yaptığım stickera,



Öncelikle deseni nerden bulduğumu hatırlayamadım, bir süre önce bilgisayarıma kaydetmişim ordan aradım taradım buldum ve şekli A4 kağdına bastım. Daha sonra kenarlarından bir güzel kestim. Kestiğim şekli praktiker den aldığım siyah üzeri hafif desenli bir yapışkanlı folyoya yapıştırıp etrafından çizdim. Ardından folyodaki şeklide kenarlarından kestim. İşte burda kağıt kesme işinde ne kadar acemi olduğum ortaya çıktı. Kenarları çok düzgün olmadı ama ilk denemem diye çok önemsemedim, biraz daha düzeltmeye çalıştım.


Resimdeki gibi şekil ortaya çıkmış oldu. Sevimli bir kuş dala konmuş, şekerbulutu da almış onu kapı girişine sap kısmından başlayarak yapışkanlı kağıdı sıyırarak yapıştırmış.


İşteee, sonuç bu.
İlk stickerımızın duvardaki hali...

Yorumlar

şeker bulutu harikasın! ben de markafoniden indirimden almıştım belki farklı bir şeydir diye ama daha önce eşya kaplamak için onlarca, her renkte d-c-fix yapışkanlı kağıdım vardı, onun aynısı olduğunu görünce elimdekileri nasıl değerlendirsem diyordum. bana çok güzel bir fikir vermiş oldun :) özellikle siyah mermer görünümlü olanı hiç kullanamamıştım, hakkında hain planlarım var şu an :P çok sağol :)
Burcu dedi ki…
merhaba..ben beğendim, giderek geliştirilebilir hem de yapması da kolay gibi geldi..güzel bir uğraş..bugünlerde böyle yaratıcı şeyler yapan insanlara yine gıptayla bakıyorum :)
blogumu izlemeye aldığınız için de teşekkürler ayrıca...böylece tanışma fırsatımız olmuş oldu...
sevgilerimle,
sasha...
sekerbulutu dedi ki…
marjo, umarım sende daha güzel ve yaratıcı şeyler çıkarırsın ortaya, sabırsızlıkla bekliyorum.

sasha, teşekkürler beğenmene sevindim, bende kendi çapımda bişeyler yapmaya çalışan biriyim işte, yaratıcı işlere gerçekten bende gıptayla bakıyorum...
çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) bende epey yapmıştım bir ara, duvarlar çok güzel görünüyor gerçekten..
evcilik dedi ki…
ellerine sağlık,çok hoş görünüyor.
kesinlikle denemek lazım..
sevgiler,selamlar..
kupia papalina dedi ki…
Tuttum ben bu tarifi...
Arşivimede kopyaladım hemencik..
Tebrikler ve teşekkürler..
sekerbulutu dedi ki…
teşekkürler arkadaşlar, biraz acemi işi ama yinede sağolun
Stil Direktoru dedi ki…
Kuzum helal sana süper olmuş bu
sekerbulutu dedi ki…
stil direktörü teşekkür ederim canım, acemi işi biraz ama hala duruyor duvarımda:)
sergun dedi ki…
ellerinize sağlık gayet güzel olmuş:)
benden de bahsetmişsiniz, henüz gördüm, teşekkür ediyorum..
sekerbulutu dedi ki…
sergun, sizin yaratıcılıklarınız karşısında benimki basit bir çalışma kalıyor
mintinin dünyası dedi ki…
şeker bulutum.zevkle kendimi kaybederek geziyorum bloğu nu.
geze geze buralara kadar geldim.
sen de pek meraklısın sanırım wall sticker a.ben de evime yapmak istiyorum inşallah en kısa zamanda.


hamileliğin pek güzel geçiyor maşallah.lakin pek yeni cici alıyorsun imrendim doğrusu.ben hamileliğimle pek bişey almamıştım ilk haftalarda.sonra giyemeyeceğim düşüncesiyle hamile kıyafetlerine yatırım yapmamıştım anlayacağın.
30. haftadan sonra aldım ben.
ama senin kilere zevle bakıyorum.
sağlıkla giy.
bebişe aldıkların da çok cici.ama onlardan bol bol almalısın.ilk zamanlarda çok kirleniyor çünkü.
sevgiler tatlı hamilecik...
sekerbulutu dedi ki…
minti çok teşekkür ediyorum, şu ara sırt ağrısından pek bişey yapamıyorum ama bebişime inşallah en kısa zamanda güzel alışverişler yapıcam:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR