24.haftam ve kızımın ilk cicileri

Hamileliğimin 24.haftasında işte böyle göbekli bir insan haline geliverdim. Bu hafta beni en çok rahatsız eden şey REFLÜ... bişeyler yemeye korkar oldum. Geceleri iki yastıkla ve gayet dik bir şekilde uyumaya çalışıyorum ama yine de zorlanıyorum. Sanırım ilaç kullanmadan rahatlayamayacağım. İnşallah yakında azalır da hazır iştahım açıkken istediğim şeyleri yiyebileyim:)) Şu an itibariyle 7 kg almış bulunuyorum, biliyorum biraz fazla ama iştahım açık ve hiç yemediğim tatlıları da yemeye başladım. Sadece sütlü tatlı seven ben, bayramda şerbetli tatlıları bir bir götürdüm.

Bu hamilelik gerçekten çok farklı bir psikolojiymiş, herşeyden tedirgin olmak, sürekli bişey olacakmı diye düşünmek, basit şeylerde telaşlanmak.... belki bir çok kadın bunu yaşamıştır,  bana herkes çok rahat ol diyor ama bir türlü beceremiyorum. 



Bebek alışverişi yapmak için biraz erken olduğunu düşünüyorum ama haftasonu arkadaşlarla wenice mağazasına gittiğimizde kendimi tutamayıp bir kaç bişey aldım. Sanırım bu ayakkabılarla minik kızım kokoş bi kız olacak:))










Bu bodyler ise üçü bir arada satılıyordu, renklerine ve uğur böceklerine bayıldım. İnşallah bu cicileri giydiğinide görürüm minik kızımın

Yorumlar

Ay canım ne tatlı o göbiş öle biraz daha büyüsün tam sevilmelik olur:)Aldıklarında çok güzel en çok ayakkabılara bayıldım müthiş güzeller:)Sağlında biran önce düzelir umarım tatlım.Dikkat et kendine.
eylul_enise dedi ki…
evet bir dönem o reflü olayından ben de çok çektim ama şu an daha iyiyim yalnız şunu söyleyim ki 7.aydan sonra göbek bir çığ gibi büyüyor inanamassın ben şu an 32.haftamdayım göbişim epey büyüdü bu arada kızına aldığın cicilerin aynısının ikili takımlarını ben de almıştım :)))) gerçekten ben de uğur böceği yüzünden aldım çok hoşuma gitmişti güle güle giysin minik kızın inşallah
Sevtap dedi ki…
Böyle tombişliğe can kurban,darısı başıma :)
Eylülün Kızı dedi ki…
Geçmiş olsun.Miniğiniz de hayırlısıyla doğsun ve bir bir kullansın kendisine alınanları:)
sekerbulutu dedi ki…
zeto, çok teşekkürler canım inşallah herşey yolunda gider
thales, göbeğimin daha da büyüyeceğini biliyorum ama şimdiden bile bana büyük geliyor nasıl taşırım o zaman bilmiyorum:)) evet uğur böcekliler çok tatlı
karabidikim, inşallah darısı başına
Eylülün kızı, teşekkür ederim, inşallah hepsini kullanmayı nasıp eder Allah
KOVA KADINIYIM BEN dedi ki…
aman aman su patiğin güzelliğine bak.
daha doğmadan modayı takıp ediyo.
CandAnın bebek ürünlerini tavsiye ederim.
3kişilikDünyam dedi ki…
Bende de vardı ama sonradan geçti. Beyaz ekmeğin reflüyü artırdığını düşünüyorum. Tam tahıllı ekmek daha iyi geliyor. Bodyler çok cici, ayakkabı tam kokoş :) Güle güle ve sağlıkla giysin inşallah.
sekerbulutu dedi ki…
kova kadını, evet modayı yakından takip ediyo bizim bıcırık:)C&A da bakıyorum arada ama almıyorum henüz erken
3kişilikdünyam, teşekkürler inşallah sağlıkla giyer bu cicileri, reflü içinde gaviscon denen bi ilaç aldım inşallah düzelir
EMİNE ÖZTÜRK dedi ki…
çok güzel ciciler almışsınız ufaklığa..inşallah sağ salim alırsınız kucağınıza bebeğinizi.. zaman o kada hızlı geçiyor ki emin olun bu ciicleri giyebilecek mi derken bakıyorsun küçülmüşler bile... güzel bebeğine ve sana sevgiler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR