Katre-i Matem

Ne zamandır yazı yazamadım bloğuma, bu süre içerisinde bir sürü kitap okudum tabiki. Herkesin aylar önce okuyup yorumlar yazdığı kitabı ben de sonunda okudum.


Tanıştığım ilk İskender Pala kitabıydı, şimdiye kadar okumayı ertelediğim yazarlardan biriydi ama kitabı okumaya başlarken beğeneceğimi tahmin ettiğim bir yazar ve kitabıydı.

Tarih kokan nadide bir kitap...herkese tavsiye ederim. Ne isyanlar, ne entrikalar, işlenen cinayetler...hep bir merak uyandırıyor insanda. 

Peki ya şahin ağa? ? ? ? ne olmuştu....

Yorumlar

Adsız dedi ki…
İskender Pala mükemmel bir insan:)
bu kitabını hep merak ettim alıp okumak kısmet olmadı. en yakın zamanda alınacakların içine ekledim şimdi görünce:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR