küpe alışverişim

Takı takmayı çok severim ama en çok küpe takarım, küpe düşkünlüğümü herkes bilir:) bi de güzel bir bijuteri keşfettik arkadaşlarla sık sık oraya gidip küpe, toka, kolye, kemer ne bulursak alıyoruz.






Yukarıdakileri cuma günü aldım, hatta kırmızı olan şu an kulağımda,


Bunlar ise daha önce aldıklarım, tabi bunlar biraz daha süslü olanlar, fiyatları gerçekten çok uygun.
Bu güzel çiçeklerin 12 tanesi de 1 TL,  çok uygun ve güzel şeyler vardı, benim payıma düşünler bunlar....

Yorumlar

cecilia dedi ki…
küpe alışverişini bende çok sever ve tekrarlarım sık sık :) ucuz ve kokoş buldummu dayanamam hele :) tokalar ne güzel ne uygunmuş..güle güle kullan..
eylul_enise dedi ki…
güzeller özellikle altın renkli olanı çok beğendim ben de çok seviyorum küpe takmayı güle güle kullan
sekerbulutu dedi ki…
çok teşekkür ederim, bu küpeler şu anda indirimde üsttekiler sadece 1 tl:) duygu bijuteride

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR