Makarna Lütfen Makarnaları


Kızım bir süredir yemek konusunda oldukça sorunlu, evde akşamları yemek yediremiyorum. Kreşte fazlamı yiyor o yüzden mi evde bişey yemiyor diye düşünüyorum. Öğretmenleri kreşte de çok fazla yemediğini ve çok yavaş yemek yediğini söylüyorlar. Evde de öyle çok az yiyor ve yemek yeme süremiz genellikle bir saat sürüyor. Otura kalka oynaya oynaya ama hep yemek masasında, peşinden tabakla asla koşmuyorum, masada yemeye alıştırmaya çalışıyorum. 

Kızımın en sevdiği (tabi eğer yerse) yemek makarna ve pilav, sebze hiç yemiyor. Sebzeleri sevdirmek için ne şekillere soktum bilemezsiniz. Sebzeli makarna da yaptım ama makarnalarını yeyip sebzelerini bıraktı. Benim de aklıma bir süredir bloglarda okuduğum sebzeli makarna olan Makarna Lütfen geldi. Ben de web sitesinden sipariş ettim makarnaları. Deneme amaçlı aşağıdaki üç çeşit makarnayı aldım. Yerse daha değişik ürünlerden de almayı planladım. İlk olarak karışık sebzeli makarna yaptım ve inanılmaz ama gerçek YEDİ :) 


Geçen gün ise pancarlısını yaptım ve onu da yedi, küçük bir tabak ama sonuçta yedi. Böyle güzel fikri için ve fikrini uygulamaya geçtiği için Tuğba Bayburtluoğlu'na teşekkür ederim. Çok güzel ve faydalı bir girişimcilik örneği sergilemiş. Makarna Lütfen! makarnalarının içine %35 oranında sebze koyarak Türkiye’nin ilk sebzeli tam buğday makarnasını üretmiş.  Çeşit seçeneği de oldukça fazla. Sebze yemeyen çocuklu annelere özellikle tavsiye ediyorum mutlaka denenmeli...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR