Aliexpresten doğum günü elbisesi ve doğum günü hazırlıkları


17 mart kızımın doğum günü. Aliexpresten kızımın doğum günü için yandaki elbiseyi sipariş etmiştim tam bir ay önce ancak bugün ayın 18 i ve hala gelmedi. Allahtan doğumgünü kutlamasını pazar günü yani 23 Martta yapmaya karar verdim de içim biraz daha rahat. O tarihe yetişme ihtimali var elbisenin.
Bu yılki doğumgünü konseptimiz Mickey Mouse. Hazırlıkları buna göre yapıyorum. Nette o kadar çok fikir varki bu konseptle ilgili onlara bakıp bende fikir alıp değişik şeyler yapmaya çalışıyorum. Parti süslemeleri için bunları  kullandım. Üzerlerini photoscape de düzenleyerek hazırladım.
 
Örneğin bu resimlerden her harf için birer tane hazırlayıp ozalitçiden çıktı aldım. Bundan "iyi ki doğdun"  hazırlayıp duvara asıcam.
Yaptığım diğer çalışmaları da doğum günü partisinden sonra burada paylaşırım:)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR