ŞAH VE SULTAN

           Bu okuduğum ikinci İskender Pala kitabı. İlki Katre-i Matem'di. Kitaba başlarken biraz sıkılmıştım ama okudukça fikrim tamamen değişti ve okumak için bir an önce bitirmek için fırsat kollamaya başladım. Çocukla kitap okumak zor vesselam:) onun uyumasını bekledim yada sabahları işe gelirken yolda ne kadar okuyabilirsem o kadar işte.
            Kitabı beğendiğimi anlatmama gerek yok sanırım. Taçlı Sultana aşık olan iki büyük devlet adamı.... ama Taçlı Sultan'ın kimseye yar olmaması ve yar olamadan ölmesi. Tarih kitaplarını çok seviyorum ama içinde aşkta varsa ayrı keyif alıyorum okuduklarımdan. Çaldıran savaşını ortaokul lise dışında tarih kitapları dışında bir romandan okumak çok keyifliydi. Okumayanlara tavsiyemdir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR