Limango'da Hamile Ürünleri

Aslında şimdiye kadar hamilelik ve uyku konusunda bir sıkıntım olmadı ama ilerleyen aylarda olacağını söylüyor uzmanlar:) Bugün limangoda hamile ürünleri gördüm, mesela çok merak ettiğim hamile yastığı. İşe yarıyormu bilmiyorum ama fiyatları çok pahalı geldi bana. İhtiyacım olursa anneme diktirebilirim:)))
Hoşuma giden ürün ise hamile bantları, bu aralar normal kıyafetlerime özellikle pantolon ve eteklerime sığamıyorum ve bazılarını inatla giyinip fermuarını açık bırakıyorum. hamile kıyafetleri büyük, kendi kıyafetlerim küçük geliyor. Böyle durumlarda bu hamile bantları imdadıma yetişebilir. Üzerine uzun bişeyler giymek zorunda kalmam. Fiyatları da çok uygun, ilgilenenler varsa buradan bakabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR