Allık yenileme

Daha önce birçok blogda far yenileme, pudra yenileme gibi projelerini paylaşan arkadaşlar vardı. Bende hafta sonu kapakları kırılan iki allığımı yenilemeye karar verdim. Öncelikle malzemeler:))

Boş bir krem kutusu, alkol, iki farklı renk allık (Claire's 106 terracota, CA 15), cam kase (karışımı hazırlamak için), makas, kürdan, kulak çöpü, havlu kağıt, dc-fix ve şeffaf oje (resimde yok:)
Öncelikle kırılan allıkları kürdan yardımıyla kutusundan çıkarttım ve cam kasede karıştırdım. 
















Üzerine alkolden biraz döküp çamur kıvamına gelene kadar karıştırdım.
İki renk karıştığında hoş bir renk elde ettim, eskisi gibi ne pespembe ne de kahve tonlarında bir renk olmadı, şeftali tonlarını çok severim zaten tam istediğim bir ton oldu. 

Daha sonra kasedeki karışımı krem kutusuna koydum.Artık yeni kutusu kırılmaz yıpranmaz ve sağlam kapaklı bir krem kutusu:)









Daha sonra yıldız şeklinde kestiğim d-c-fix kağıdını üzerine yapıştırarak süsledim. şeffaf ojeyle de sabitlemeye çalıştım, kapağına da iki kalp yapıştırdım. 
Ertesi güne kadar kapağı açık olarak bekledi. alkol kokusu da iyice uçmuştu, tabiki hemen denedim rengi gerçekten tam istediğim gibi şeftali tonlarında oldu...
Tavsiye ederim süper zevkli bir iş.

Süslemeler çok güzel olmadı biliyorum ama sıkıldıkça değiştirebileceğim bişey oldu, belki desenli bişeyler yaparım ilerki günlerde 

Yorumlar

Venuste Hayat dedi ki…
ellerine saglik, iyi cesaret valla :)ben asla yapamam boyle bi sey :)
Antigone dedi ki…
ben de birkaç farımı yenilemiştim bu şekilde. çok keyifli gerçekten. güle güle kullan ;)
sekerbulutu dedi ki…
venuste hayat, cesaret edecek bişey yok aslında, çok kişi denedi başarılı oldu, ben onları takip ettim sadece, zaten allıklar kırıktı olmasaydı da önemli değildi

antigone teşekkür ederim canım
Türkan hanım merhaba size mail attım fakat görmediniz sanırım bakıp bana geri dönüş yaparmısınız..
inci çiçeği dedi ki…
çok güzel olmuş ellerinize sağlık, farlar içinde yine alkol kullanılıyormu, sevgiler:))
sekerbulutu dedi ki…
inci çiçeği evet, aslında far yenilemekte kullanılıyordu ben allığa adapte ettim tarifi:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

H&M MANIKUR SETI

Dereotlu Peynirli Poğaça Tarifi