1.Nivea Çıkartması


Bu hafta sonu tatile çıkıyorum. Tabi kendime bir kaç kozmetik almam gerekiyordu. En önemliside güneş kremleri. Nivea almaya karar verdim çünkü daha önce kullandığım bir kaç marka allerji yapmıştı cildimde. Nivea'nın hiçbir ürünü allerji yapmadığından bütün alacaklarımı bu sefer niveadan aldım. Güneş sonrası kreminin otobronzan etkili olması çok hoşuma gitti. hemen sürdüm tabi bacaklarıma, beyaz peynir gibi dolaşmak istemiyorum sahilde:)))
Ayrıca 1 tane temizleme jeli ve koltuk altı rollon aldım kokuları çok güzel hemen denedim tabikide. Koltukaltı rollonun çok fresh bir kokusu var ve şeffaf olduğundan kıyafetlere iz yapmıyor.

Yüzüm içinse Sebamed'in 60 faktörlü yüz kremini kullanıyorum. Tatilde de onu kullanmaya devam edicem çok memnunum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR