BabyMall Alışverişim

Ankaraya BabyMall mağazası açıldığından beri sürekli merak ediyordum ama bir türlü gitme fırsatı bulamamıştım. Geçen hafta akşam iş çıkışı yolumuz üzerindeyken uğrayalım dedik ve ufak bir alışveriş yaptım. 



Yolculuklarda bizim kızın boynunu koruyacak ve uyumasını kolaylaştıracak bir boyunluğa ihtiyacımız vardı. Seçenekler çoktu ancak sade birşey olsun deyip BabyJem marka boyun koruyucuyu aldık.  Fiyatı 16 tl gibi bişeydi. Daha pahalı modellerde vardı tabi ama bu bizim işimizi görür diye düşündüm. 


Artık havalar düzeldi kızıma bir spor ayakkabı ihtiyacı doğdu, hazır gitmişken vicco marka spor ayakkabıları aldık. Bunun fiyatı da 45 tl olmalı, kızım bayıldı ayağından çıkarmak istemiyor, hatta "anne hadi spoy yapalım diyor" :)) parka giderkende iyi bir seçenek oldu. Benim minik alışverişim bu kadar, siz babymall dan neler aldınız???

Yorumlar

MAVİANNE dedi ki…
güle güle giyinin efenim :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alamut Kalesi ve Semerkant

beyaz gömleğim

İSKENDER PALA : MİHMANDAR